Γράφτηκε στις .

Άγγιξε την ζωή των άλλων!

zoiSpeakers Training Tip

‘Η δουλειά ενός ομιλητή δεν είναι να μιλά για να αρέσει. Μιλάει για να αλλάξουν συμπεριφορά αυτοί που τον άκουσαν να μιλά.

Αν όσα λέει κάποιος ομιλητής είναι μόνο για να αρέσει στους ακροατές του, τότε δεν υπάρχει ουσιαστικό όφελος για τον κόσμο. Το μικρόφωνο δεν πρέπει να το παίρνουμε για να φτιάξουμε την εικόνα μας, αλλά για να βοηθήσουμε αυτούς που μας ακούνε, για να βρουν έμπνευση στην πορεία τους, ιδέες για ανάπτυξη και λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Όταν βγαίνουμε στην σκηνή για να μιλήσουμε, δεν θα πρέπει να σκεφτόμαστε αυτά που απλώς θέλουμε να πούμε, αλλά να πούμε αυτά που θα φανούν χρήσιμα, σε αυτούς που θα μας ακούσουν.

Κάθε ομιλητής που σέβεται το κοινό του, νοιάζεται για το τι θα αποκομίσουν οι ακροατές του και δεν σκέφτεται πώς θα "φανεί" αρεστός για προσωπικούς λόγους.

Ένας ομιλητής μιλάει για να αγγίζει την ζωή των άλλων και όχι για να φτιάχνει την δική του.


Η επικοινωνία είναι το κορυφαίο γνώρισμα των ηγετών!